Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2014 15:34 - Заблестя сълза
Автор: absurdut Категория: Поезия   
Прочетен: 397 Коментари: 0 Гласове:
0



Заблестя сълза!     Земята се върти, сърцето ми тупти, над главата ми вали, облак от любовни мечти!     Капна ми една сълза, вгледах се в нея, а тя заблестя! Видях в нея твоето лице, и как с любов държиш моето сърце!     Хвана ме за ръка, сбъдна моята мечта, да са заедно нашите сърца, и да светят само за нас, две слънца!     Тогава видях как, по лицето ти се стичаше пак, една малка сълза, в която видях нашите сърца!     Но в този ден, ти не беше до мен, друг те галеше, и сърцето ти бавно палеше, мен ме остави, а сърцето ми забрави!     Но аз ще ти простя, като звезда ще заблестя, горе аз ще бъда на небето, там като погледеш ще ми виждаш сърцето, то плаче за теб, искам да се върни онзи ден, в който ти стоя до мен, и ми каза че обичаш ме!     Но и така не те видях, дори за кратко не успях, но търпях колкото можах, но от самота само лежах, от любовта ми към теб, аз умрях!     Не знаех че, така ще стане, но не съжалявам,  нека така да си остане, аз ти прощавам!   Лично мое творчество!



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: absurdut
Категория: Забавление
Прочетен: 21903
Постинги: 13
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930